Divendres 19 de juny va tenir lloc a l’Acadèmia Mariana de Lleida l’Eucaristia de fi del curs 2025-2026 presidida pel Bisbe Daniel.
Vàrem pregar per Mn. Ramon Prat i el Dr. Joan Viñas que han passat a la casa del Pare en pocs mesos de diferència.
En aquesta celebració el Sr. Bisbe ens va animar a aprofundir en l’estudi de la fe, a continuar en la recerca i l’establiment de ponts entre la fe i la cultura, a fer-nos preguntes i també a elaborar les pròpies síntesis personals.
Amb alegria i esperança vam donar gràcies per tots els esdeveniments viscuts aquest curs alhora que vam confiar a l’Esperit que el major nombre de persones puguin conèixer l’IREL i animar-se a matricular-se en el proper curs que començarà al setembre.


